Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The key skills of future FFL teachers developed through the literary texts

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F22%3A00127927" target="_blank" >RIV/00216224:14410/22:00127927 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/issue/view/2552" target="_blank" >https://pressto.amu.edu.pl/index.php/n/issue/view/2552</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14746/n.2022.59.1.3" target="_blank" >10.14746/n.2022.59.1.3</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    francouzština

  • Název v původním jazyce

    Compétences clés des futurs enseignants de FLE : l’apport des textes littéraires choisis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cet article présente un exemple de médiation pédagogique au cours duquel divers ensembles de compétences (globales, professionnelles, clés, etc.) sont développés à travers un certain nombre de textes littéraires sélectionnés. La médiation pédagogique est comprise comme un processus réfléchi au cours duquel les étudiants développent la conscience de soi dans le rôle de médiateur en langue et culture étrangères en acquérant les compétences nécessaires à leur développement personnel et professionnel, en utilisant tout le potentiel des textes littéraires. En même temps, en approfondissant les compétences linguistiques réceptives, la lecture des textes développe aussi les compétences linguistiques productives, c'est-à-dire l'expression orale et écrite, et la pensée didactique des étudiants.

  • Název v anglickém jazyce

    The key skills of future FFL teachers developed through the literary texts

  • Popis výsledku anglicky

    This study presents an example of pedagogical mediation during which various skill sets (global, professional, key, etc.) are being developed through a number of selected literary texts. Pedagogical mediation is understood as a thoughtful process during which students develop the self-awareness in the role of foreign-language and foreign-culture mediator by acquiring the skills necessary for their personal and professional growth, using the full potential of literary texts. At the same time, by deepening the receptive language skills, reading of texts develops also the productive language skills, i.e. speaking and writing, and to the awareness of students’ didactic thinking.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Neofilolog

  • ISSN

    1429-2173

  • e-ISSN

    2545-3971

  • Svazek periodika

    2022

  • Číslo periodika v rámci svazku

    59

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    19-34

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85141877912