Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Obsahová analýza textu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00066987" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00066987 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Obsahová analýza textu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem kapitoly je stručně seznámit čtenáře s teoretickými východisky obsahové analýzy jako metodologického přístupu a s teorií textu v rámci školní edukace. Ve výkladu je představen teoretický základ obsahové analýzy, její popis, problémové otázky a možnosti využití v sociální pedagogice. Zároveň jsou prezentovány odkazy na teoretická východiska tvorby a zpracování textu s ohledem na školní edukaci. Sociální pedagogika se zde prolíná se školní pedagogikou na rovině vzdělávání žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Závěr výkladu obsahuje krátkou ukázku výzkumné zprávy jmenovaného přístupu.

  • Název v anglickém jazyce

    Content analysis

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this chapter is to briefly introduce readers with theoretical content analysis as a methodological approach and the theory of the text in the context of school education. The interpretation presents a theoretical basis of content analysis, description, problematic issues and possibilities of social pedagogy. They are also links presented on the theoretical basis of creation and processing of the text with regard to school education. Social pedagogy is mixed with school pedagogy at the level of education of pupils from socially disadvantaged backgrounds. Conclusion The interpretation contains a short sample of the research report of the said approach.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP13-24036P" target="_blank" >GP13-24036P: Konstrukce vzdělávání žáka ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu tří světů jeho reálného žití</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Výzkumné metody v pedagogické praxi

  • ISBN

    9788024743684

  • Počet stran výsledku

    29

  • Strana od-do

    139-167

  • Počet stran knihy

    245

  • Název nakladatele

    Grada Publishing, a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly