Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profesní kompetence učitele mateřské školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00069005" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00069005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profesní kompetence učitele mateřské školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se snaží podat přehled o specifických kompetencích učitele mateřské školy a upozornit na nutnost pedagogické sebereflexe. Ta je společně s podporou ze strany ředitelů mateřských škol zásadním předpokladem profesního rozvoje učitelů a celkovéhozkvalitňování předškolního vzdělávání. V centru pozornosti stojí materiál Rámec profesních kvalit učitele mateřské školy, který je přílohou publikace. Jeho proces tvorby včetně ověřování tohoto hodnotícího nástroje je popsán v jedné z kapitol. Součástí publikace jsou také případové studie, které jsou věnovány procesu podpory profesního rozvoje ve dvou mateřských školách.

  • Název v anglickém jazyce

    Kindergartens Teacher´s Quality Standards

  • Popis výsledku anglicky

    The book tries to give an overview of the specific competencies kindergarten teacher and to highlight the need for teacher self-reflection. That is, with the support of the directors of kindergartens essential professional development of teachers and theoverall improvement of preprimary education. The focus is on material Framework of Professional Qualities Kindergarten Teacher, which is annexed to the publication. His creative process, including verification of the tool is described in one of the chapters. Also the case studies that focus on the process of fostering professional development in two kindergartens are included.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788024743097

  • Počet stran knihy

    158

  • Název nakladatele

    Grada Publishing a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy