Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvízy, rébusy a další hry jako motivační prostředek v chemii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00070647" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00070647 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvízy, rébusy a další hry jako motivační prostředek v chemii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumy ukázaly, že druhou nejpožadovanější činností žáků (po chemických pokusech) v hodinách chemie je hraní chemicky zaměřených her, luštění chemických kvízů, křížovek s chemickou problematikou apod. Protože jde o motivační prostředek (ve srovnání s chemickými experimenty) bezpečný a snadno dostupný, je jeho cílenému využití ve výuce (nejen chemie) věnována v odborné literatuře poměrně velká pozornost. Tato kapitola zkoumá vliv využití databáze dvouoborových interdisciplinárních motivačních úloh určených pro výuku chemie (v kombinaci s přírodopisem, zeměpisem, matematikou nebo fyzikou) na oblíbenost vyučovacího předmětu chemie.

  • Název v anglickém jazyce

    Quizzes, puzzles and other games as a tool of motivation in chemistry

  • Popis výsledku anglicky

    A research has shown that the second most desired activity of pupils (after chemical experiments) within chemistry lessons is playing chemically oriented games, solving chemical quizzes, crosswords with chemical problems, etc. As this tool of motivation(in comparison with chemical experiments) is safe and readily available, the research pays relatively much attention to its targeted use in teaching (not only in chemistry). This research work examines the effects of the use of database containing two-subjects interdisciplinary motivation tasks designed to help teaching chemistry (in combination with biology, geography, mathematics or physics) on the popularity of the subject chemistry.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II

  • ISBN

    9788021066359

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    161-168

  • Počet stran knihy

    210

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly