Postavení nadaného žáka v české škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071098" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071098 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postavení nadaného žáka v české škole
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola pojednává o identifikaci nadaného žáka prostřednictvím případové studie. Vymezuje známé aktuální modely nadání. Shrnuje stav poznání dané problematiky.
Název v anglickém jazyce
Situation of a Gifted Learner in the Czech School
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the identification of gifted learners through a case study. It defines described current models of a gift. It summarizes the state of knowledge of the issue.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII
ISBN
9788073152468
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
121-138
Počet stran knihy
418
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—