Postavení žáků se specifickými poruchami učení a jejich vztahy v kolektivu třídy a v základní škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071106" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071106 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postavení žáků se specifickými poruchami učení a jejich vztahy v kolektivu třídy a v základní škole
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá postavením žáků se specifickými poruchami učení v třídním kolektivu na prvním a druhém stupni základní školy a kamarádskými vztahy těchto žáků. V kapitole je představeno výzkumné šetření, které proběhlo v roce 2013.
Název v anglickém jazyce
The Role of Pupils with Specific Learning Difficulties and Their Relationships in a Class and in Elementary School
Popis výsledku anglicky
The chapter is focused on the role of pupils with specific learning difficulties in the class during the first and second grade of elementary school and friendships of these pupils. The chapter introduces research, which was realized in the year 2013.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII
ISBN
9788073152468
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
237-246
Počet stran knihy
418
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—