Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje k bariérám ovlivňujícím proces inkluze žáků se zrakovým postižením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071127" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071127 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje k bariérám ovlivňujícím proces inkluze žáků se zrakovým postižením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se věnuje postojům vedoucích pracovníků základních škol napříč kraji České republiky ve vztahu k bariérám, které ovlivňují proces inkluze žáků se zrakovým postižením. Text se také věnuje důležitému facilitátoru postojů - veřejným médiím a upozorňuje na obraz, který veřejná media inkluzi dávají.

  • Název v anglickém jazyce

    Attitudes to Barriers Affecting the Process of Inclusion of Pupils with Visual Impairments

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter focuses on the management of primary schools across the regions of the Czech Republic. The text deals with barriers that affect the process of inclusion of pupils with visual impairments in primary schools. It introduces attitudes as important facilitators of inclusion and the image of inclusion in the public mass media.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education.

  • ISBN

    9788073152451

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    117-125

  • Počet stran knihy

    319

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly