E-learning ? dobrý sluha, špatný pán
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00071336" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00071336 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learning ? dobrý sluha, špatný pán
Popis výsledku v původním jazyce
V článku se autor zamýšlí nad koncepcemi metod vzdělávání a jejich závislosti na vyspělosti a ideálech doby, nad současnou narůstající liberalizací přístupu v oblasti metod vyučování a nad procesem učení z hlediska úrovně motivačních i volních jevů. Zkoumá možnosti e-learningu v rámci hudebně-praktických i hudebně-teoretických disciplín, jeho prospěšnost a míru nahrazení namísto tradiční kontaktní výuky.
Název v anglickém jazyce
E-learning - a good servant, bad master
Popis výsledku anglicky
In the article the author considers the concepts of educational methods and their dependings on the development and ideals of the times, the increasing liberalization of the current approach to the teaching methods and the process of learning in terms ofits motivational and volitional phenomena. He explores the possibilities of e-learning in the music-practical and music-theoretical disciplines, its usefulness and the degree of replacing traditional contact teaching with it.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hudební výchova - časopis pro hudební a obecně estetickou výchovu školní a mimoškolní
ISSN
1210-3683
e-ISSN
—
Svazek periodika
21.
Číslo periodika v rámci svazku
2.
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
19-20
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—