Srovnání intervenčních přístupů u žáků s problémy v chování ve Finsku a České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072106" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072106 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnání intervenčních přístupů u žáků s problémy v chování ve Finsku a České republice
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole představujeme komparativní studii podpory a intervence dětí s problémy v chování v podmínkách finské a české základní školy. Výzkumné šetření analyzuje a srovnává strategie a podmínky speciální podpory cílové skupiny v praxi škol obou školských sytémů. S vědomím omezených možností výzkumné studie na vybraných dvou školách přistupujeme k výstupům jako k inspirativním zdrojům pro další možné výzkumy a praxi škol s cílem posílit myšlenku práva na vzdělávání v podmínkách běžné základní školy i pro děti s problémy v chování.
Název v anglickém jazyce
Intervention Strategies for Pupils with Behavioural Difficulties in Finland and the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The article concerns about approaches of intervention on pupils with behavioural problems within their integration in secondary school in Finland and Czech Republic. The subject of the article was chosen based on necessity of eff ective intervention forpupils with behavioural problems in main stream schooling. The research analyses and compares systems of special support off ered children with behavioural problems in chosen Finnish and Czech schools. The article off ers interesting ideas and approachesof solving problems in behaviour based on results of the research. It can be an inspiration for better quality of working with pupils with behavioural problems. The aim of the research is to support integration of children with behavioural problems andprevent their separation from main stream schools and segregation in special organizations.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion.
ISBN
9788021066458
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
58-67
Počet stran knihy
256
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—