Tvorba a ověření kategoriálního systému pro obsahovou analýzu didaktického aparátu učebnic prvouky a přírodovědy pro primární školu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00072794" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00072794 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tvorba a ověření kategoriálního systému pro obsahovou analýzu didaktického aparátu učebnic prvouky a přírodovědy pro primární školu
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole představujeme dílčí kroky tvorby kategoriálního systému vytvořeného k hodnocení didaktického aparátu učebnic prvouky a přírodovědy pro primární školu. Kategorizace didaktického aparátu učebnic je východiskem pro následnou obsahovou analýzu učebnic prvouky a přírodovědy pro primární školu. Finální verze kategoriálního systému byla dokončena v rámci předvýzkumného šetření, jehož popis a výsledky jsou součástí kapitoly.
Název v anglickém jazyce
Design and verification categories system used for content analysis of the didactic apparatus and elementary school textbooks
Popis výsledku anglicky
In chapter presents partial steps of creating a system of categories created for the evaluation of the didactic apparatus and elementary textbooks for primary school. A categorization didactic apparatus textbook is the starting point for subsequent content analysis of elementary textbooks and science for primary school. The final version of the category system was completed as part of a pilot study, the description and the results are included in the chapter.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
ISBN
9788021066779
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
77-86
Počet stran knihy
263
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—