Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak reagovat na vývojové disproporce nadaných žáků v přírodovědné výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00073005" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00073005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak reagovat na vývojové disproporce nadaných žáků v přírodovědné výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika vzdělávání nadaných žáků je velmi obsáhlá. Jednou z důležitých oblastí jsou disproporce v jejich vývoji, které mohou velmi významně ovlivnit jejich edukační proces. Inovace výuky směřující k vzdělávání nadaných nebude úspěšná, pokud učitelénebudou tato specifika znát a reagovat na ně. Prezentujeme přehled možných disproporcí ve vývoji nadaných žáků. U jednotlivých disproporcí je uvedeno, jak mohou ovlivnit vzdělávání těchto žáků a jak by na ně měli učitelé reagovat, aby co nejvíce eliminovali negativní dopad na rozvoj nadaného žáka s vývojovou disproporcí.

  • Název v anglickém jazyce

    How to respond to developmental disproportions of gifted students in science teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The issue of education of gifted students is very extensive. Developmental disproportions belong to very important ones, because can significantly affect educational process of gifted children. Innovation of instruction aimed at education of gifted students will not be successful if teachers will not know these specifics and how to respond to them. We present an overview of possible developmental disproportions of gifted students. We show the possible affect at education for each disproportion and how teachers should respond to eliminate as much negative impact on development of the gifted child with this developmental disproportion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů

  • ISBN

    9788021067240

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    83-91

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku