Jak reagovat na vývojové disproporce nadaných žáků v přírodovědné výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00073005" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00073005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak reagovat na vývojové disproporce nadaných žáků v přírodovědné výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika vzdělávání nadaných žáků je velmi obsáhlá. Jednou z důležitých oblastí jsou disproporce v jejich vývoji, které mohou velmi významně ovlivnit jejich edukační proces. Inovace výuky směřující k vzdělávání nadaných nebude úspěšná, pokud učitelénebudou tato specifika znát a reagovat na ně. Prezentujeme přehled možných disproporcí ve vývoji nadaných žáků. U jednotlivých disproporcí je uvedeno, jak mohou ovlivnit vzdělávání těchto žáků a jak by na ně měli učitelé reagovat, aby co nejvíce eliminovali negativní dopad na rozvoj nadaného žáka s vývojovou disproporcí.
Název v anglickém jazyce
How to respond to developmental disproportions of gifted students in science teaching
Popis výsledku anglicky
The issue of education of gifted students is very extensive. Developmental disproportions belong to very important ones, because can significantly affect educational process of gifted children. Innovation of instruction aimed at education of gifted students will not be successful if teachers will not know these specifics and how to respond to them. We present an overview of possible developmental disproportions of gifted students. We show the possible affect at education for each disproportion and how teachers should respond to eliminate as much negative impact on development of the gifted child with this developmental disproportion.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů
ISBN
9788021067240
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
83-91
Název nakladatele
Masarykova Univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
brno
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—