Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of Teachers? Subjective Theories about Biophiled Orientation of Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F13%3A00074855" target="_blank" >RIV/00216224:14410/13:00074855 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813033892" target="_blank" >http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042813033892</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2013.09.286" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2013.09.286</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of Teachers? Subjective Theories about Biophiled Orientation of Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the subjective theories of a teacher and his degree of inclination to biophiled concept of education. In a broader sense, it is focused on the teacher's understanding and thinking about man and his place in the world. The paper defines the theoretical framework, presents research from which we draw and describes the research methodology focused on the mentioned issue. Also, we present the criteria of biophiled orientation of education. The conclusion is devoted to the research results which showed to the teacher's biophiled orientation of education.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Teachers? Subjective Theories about Biophiled Orientation of Education

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the subjective theories of a teacher and his degree of inclination to biophiled concept of education. In a broader sense, it is focused on the teacher's understanding and thinking about man and his place in the world. The paper defines the theoretical framework, presents research from which we draw and describes the research methodology focused on the mentioned issue. Also, we present the criteria of biophiled orientation of education. The conclusion is devoted to the research results which showed to the teacher's biophiled orientation of education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Procedia Social and Behavioral Sciences, Volume 93

  • ISBN

  • ISSN

    1877-0428

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    820-824

  • Název nakladatele

    Elsevier

  • Místo vydání

    Amsterdam

  • Místo konání akce

    Brussels

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000342763100143