Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Explicitní a implicitní postoje učitelů středních odborných škol k environmentálním problémům

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F15%3A43907235" target="_blank" >RIV/62156489:43670/15:43907235 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Explicitní a implicitní postoje učitelů středních odborných škol k environmentálním problémům

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tématem předkládaného článku je stav explicitních a implicitních postojů učitelů středních odborných škol v souvislosti s biofilní orientací vzdělávání. Prezentované výsledky byly zjištěny prostřednictvím výzkumného projektu, který se zabýval analýzou postojů učitelů středních odborných škol k environmentálním problémům. Článek nabízí vymezení teoretického východiska a základních pojmů, objasnění výzkumného problému a představení metodologických aspektů výzkumu s vybranými výsledky a závěry, které z toho vyplývají.

  • Název v anglickém jazyce

    The explicit and implicit attitudes of teachers at secondary vocational schools towards environmental issues

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of the article is to present the state of explicit and implicit attitudes of teachers at secondary vocational schools regarding with biophile oriented education. The results presented were obtained from a research project dealing with the analysis of attitudes of teachers at secondary vocational schools towards environmental problems. The article offers the delineation of the theoretical background and basic concepts, clarification of the research problem and the introduction of methodologicalaspects of research with selected results and conclusions arising from them.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015

  • ISBN

    978-80-7509-287-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    213-224

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    15. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku