Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DOVEDNOSTI PRÁCE ŽÁKŮ S GRAFY V CHEMICKÉM KONTEXTU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00073866" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00073866 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DOVEDNOSTI PRÁCE ŽÁKŮ S GRAFY V CHEMICKÉM KONTEXTU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem práce bylo: zjistit úspěšnost žáků v klíčových bodech českého vzdělávacího systému s ohledem na vzdělávání chemii při konstrukci grafu na základě číselných dat uvedených v textu; určit nejčastější chyby žáků; vyhodnotit variabilitu odpovědí žáků sohledem na typ grafu (XY, sloupcový, ...); zjistit názory vyučujících v České republice na význam dovednosti práce s grafy u českých žáků v klíčových bodech českého vzdělávacího systému s ohledem na výuku chemie (konec druhého stupně základní školy a konec vzdělávání v chemii na gymnáziu, resp. odpovídající ročníky osmiletého gymnázia).

  • Název v anglickém jazyce

    Graphing Skills of Pupils in Chemical Context

  • Popis výsledku anglicky

    The aim was to: determine the success of students at key points in the Czech education system with regard to chemistry education in the construction of the graph based on numerical data specified in the text; identify the most common mistakes of students; evaluate the variability of students' answers with regard to type of graph (XY, bar, ...); find out the opinions of teachers in the Czech Republic on the importance of graphing skills  of  Czech pupils at at key points of the Czech education system with regard to teaching of chemistry (the end of lower secondary school and the end of education in chemistry at upper secondary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    8. didaktická konferencia. Zborník príspevkov.

  • ISBN

    9788089732012

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    58-67

  • Název nakladatele

    Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, s.r.o.

  • Místo vydání

    Dubnica nad Váhom

  • Místo konání akce

    Dubnica nad Váhom

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku