DOVEDNOSTI PRÁCE ŽÁKŮ S GRAFY V CHEMICKÉM KONTEXTU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00073866" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00073866 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
DOVEDNOSTI PRÁCE ŽÁKŮ S GRAFY V CHEMICKÉM KONTEXTU
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem práce bylo: zjistit úspěšnost žáků v klíčových bodech českého vzdělávacího systému s ohledem na vzdělávání chemii při konstrukci grafu na základě číselných dat uvedených v textu; určit nejčastější chyby žáků; vyhodnotit variabilitu odpovědí žáků sohledem na typ grafu (XY, sloupcový, ...); zjistit názory vyučujících v České republice na význam dovednosti práce s grafy u českých žáků v klíčových bodech českého vzdělávacího systému s ohledem na výuku chemie (konec druhého stupně základní školy a konec vzdělávání v chemii na gymnáziu, resp. odpovídající ročníky osmiletého gymnázia).
Název v anglickém jazyce
Graphing Skills of Pupils in Chemical Context
Popis výsledku anglicky
The aim was to: determine the success of students at key points in the Czech education system with regard to chemistry education in the construction of the graph based on numerical data specified in the text; identify the most common mistakes of students; evaluate the variability of students' answers with regard to type of graph (XY, bar, ...); find out the opinions of teachers in the Czech Republic on the importance of graphing skills of Czech pupils at at key points of the Czech education system with regard to teaching of chemistry (the end of lower secondary school and the end of education in chemistry at upper secondary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F10%2F0514" target="_blank" >GAP407/10/0514: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
8. didaktická konferencia. Zborník príspevkov.
ISBN
9788089732012
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
58-67
Název nakladatele
Dubnický technologický inštitút v Dubnici nad Váhom, s.r.o.
Místo vydání
Dubnica nad Váhom
Místo konání akce
Dubnica nad Váhom
Datum konání akce
1. 1. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—