Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zmapování odborného školského diskursu utvářejícího podmínky edukace romských žáků.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00074255" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00074255 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zmapování odborného školského diskursu utvářejícího podmínky edukace romských žáků.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Téma příspěvku se zaměřuje na problematiku vzdělávání romských žáků. Cílem bylo zmapovat tzv. konstrukce žáka ze sociálně znevýhodněného prostředí ve školském diskursu na pozadí oficiálních odborných (školských) periodik. Dalším cílem bylo prezentovat netradiční metodologické uchopení zvolené problematiky prostřednictvím nástrojů diskursivní analýzy a technik divadla utlačovaných.

  • Název v anglickém jazyce

    Mapping expert discourse forming conditions of school education of Roma pupils.

  • Popis výsledku anglicky

    The theme of this article is focused on the education of Roma pupils. The aim was to map the construct of the pupil from socially disadvantaged backgrounds in the school official discourse on professional background (school) periodicals. Another objective was to present innovative methodological tool chosen issue through a discursive analysis tools and techniques Theatre of the Oppressed.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F1349" target="_blank" >GA406/03/1349: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů