Vzdělávání a péče v raném věku. Komparace české a zahraniční situace.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00075183" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00075183 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání a péče v raném věku. Komparace české a zahraniční situace.
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se snaží pohlédnout na současné české předškolní vzdělávání a péči o děti v raném věku prostřednictvím komparace s vybranými zeměmi Evropské unie (Anglie, Německo, Norsko, Slovensko, Švédsko) a Nového Zélandu. Snahou autorů bylo ukázat, že problematika péče v raném věku a vzdělávání dětí předškolního věku se musí stát předmětem komparací, tj. srovnávacích popisů a objasnění zahraniční a české situace. Publikace vyúsťuje v doporučení, která by měli představitelé školské politiky (ale také např.ředitelé a učitelé mateřských škol) přijmout pro zkvalitnění rané péče a předškolního vzdělávání. Doporučení jsou opřena o výsledky českých výzkumů, zprávy České školní inspekce a zprávy OECD.
Název v anglickém jazyce
Education and care at an early age. Comparison of Czech and foreign situation.
Popis výsledku anglicky
Publication is trying to look at the current Czech preschool education and childcare at an early age through comparison with selected EU countries (England, Germany, Norway, Slovakia, Sweden) and New Zealand. The aim of this study was to show that the issue of early childhood care and education of preschool children must be subject comparisons, comparative description and explanation of foreign and Czech situation. Publication resulting in recommendations that should be representatives of educational policy (but also as directors and teachers of nursery schools) to take to improve the quality of early care and preschool education. The recommendations are supported on the results of the Czech research report of the Czech School Inspectorate and OECD reports.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788074783548
Počet stran knihy
213
Název nakladatele
Wolters Kluver
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—