Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávání a péče v raném věku. Komparace české a zahraniční situace.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00075183" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00075183 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávání a péče v raném věku. Komparace české a zahraniční situace.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se snaží pohlédnout na současné české předškolní vzdělávání a péči o děti v raném věku prostřednictvím komparace s vybranými zeměmi Evropské unie (Anglie, Německo, Norsko, Slovensko, Švédsko) a Nového Zélandu. Snahou autorů bylo ukázat, že problematika péče v raném věku a vzdělávání dětí předškolního věku se musí stát předmětem komparací, tj. srovnávacích popisů a objasnění zahraniční a české situace. Publikace vyúsťuje v doporučení, která by měli představitelé školské politiky (ale také např.ředitelé a učitelé mateřských škol) přijmout pro zkvalitnění rané péče a předškolního vzdělávání. Doporučení jsou opřena o výsledky českých výzkumů, zprávy České školní inspekce a zprávy OECD.

  • Název v anglickém jazyce

    Education and care at an early age. Comparison of Czech and foreign situation.

  • Popis výsledku anglicky

    Publication is trying to look at the current Czech preschool education and childcare at an early age through comparison with selected EU countries (England, Germany, Norway, Slovakia, Sweden) and New Zealand. The aim of this study was to show that the issue of early childhood care and education of preschool children must be subject comparisons, comparative description and explanation of foreign and Czech situation. Publication resulting in recommendations that should be representatives of educational policy (but also as directors and teachers of nursery schools) to take to improve the quality of early care and preschool education. The recommendations are supported on the results of the Czech research report of the Czech School Inspectorate and OECD reports.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788074783548

  • Počet stran knihy

    213

  • Název nakladatele

    Wolters Kluver

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy