Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učební materiály k výuce méně exponovaných témat pro studenty učitelství chemie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00075538" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00075538 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učební materiály k výuce méně exponovaných témat pro studenty učitelství chemie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vyhodnocení výsledků výzkumu provedeného u 100 žáků 9. ročníků na čtyřech základních školách Jihomoravského kraje ukazuje, že v úlohách zaměřených na znalosti, dovednosti a práci s textem bylo z celkového počtu žáků úspěšných maximálně 79 %, průměrně pak74 % žáků, což je téměř tříčtvrtinová úspěšnost, tedy poměrně vysoká. Na základě výsledků pedagogického výzkumu byl navržen studijní materiál pro výuku problematiky významu a funkce vitaminů v lidském těle pro studenty a učitele chemie, využitelný pro výuku učebního tématu Vitaminy na základních a středních školách. Záměrem tvorby učebního materiálu bylo zkvalitnění výuky a posílení mezipředmětových vazeb v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Materials less Exposed Subjects for Students of Chemistry Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Evaluation of the results of research conducted among 100 students in 9th grade at four elementary schools South Moravian region shows that the tasks focused on knowledge, skills and work with the text of the total number of successful students up to 79%on average and 74% of pupils, which is almost three-quarters percentage, thus relatively high. Based on the results of educational research was designed to study the material for the teaching of the meaning and function of vitamins in the human body forstudents and tea-chers of chemistry, useful for teaching curriculum topic Vitamins in primary and secondary schools. Plans to create learning material was to improve teaching and strengthening interdis-ciplinary links in accordance with the framework educational program.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXXII International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM

  • ISBN

    9788072319589

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    22. 5. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku