Učební materiály k výuce méně exponovaných témat pro studenty učitelství chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00075538" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00075538 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učební materiály k výuce méně exponovaných témat pro studenty učitelství chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Vyhodnocení výsledků výzkumu provedeného u 100 žáků 9. ročníků na čtyřech základních školách Jihomoravského kraje ukazuje, že v úlohách zaměřených na znalosti, dovednosti a práci s textem bylo z celkového počtu žáků úspěšných maximálně 79 %, průměrně pak74 % žáků, což je téměř tříčtvrtinová úspěšnost, tedy poměrně vysoká. Na základě výsledků pedagogického výzkumu byl navržen studijní materiál pro výuku problematiky významu a funkce vitaminů v lidském těle pro studenty a učitele chemie, využitelný pro výuku učebního tématu Vitaminy na základních a středních školách. Záměrem tvorby učebního materiálu bylo zkvalitnění výuky a posílení mezipředmětových vazeb v souladu s rámcovým vzdělávacím programem.
Název v anglickém jazyce
Learning Materials less Exposed Subjects for Students of Chemistry Teaching
Popis výsledku anglicky
Evaluation of the results of research conducted among 100 students in 9th grade at four elementary schools South Moravian region shows that the tasks focused on knowledge, skills and work with the text of the total number of successful students up to 79%on average and 74% of pupils, which is almost three-quarters percentage, thus relatively high. Based on the results of educational research was designed to study the material for the teaching of the meaning and function of vitamins in the human body forstudents and tea-chers of chemistry, useful for teaching curriculum topic Vitamins in primary and secondary schools. Plans to create learning material was to improve teaching and strengthening interdis-ciplinary links in accordance with the framework educational program.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XXXII International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM
ISBN
9788072319589
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Obrany
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
22. 5. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—