Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher?s Professional Competence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076101" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076101 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.profiles-project.eu/Dissemination/PROFILES_Book/PROFILES_book2.pdf" target="_blank" >http://www.profiles-project.eu/Dissemination/PROFILES_Book/PROFILES_book2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher?s Professional Competence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This chapter is a retrospective case study giving a descriptive and explanatory analysis associated with one person: a PROFILES teacher-leader. The main objective of the casestudy is to describe and analyse the inclusion of creativity in the multidimensional development of teacher professional competences through IBSE. Used research methods are case study and design-based research.

  • Název v anglickém jazyce

    Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher?s Professional Competence

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter is a retrospective case study giving a descriptive and explanatory analysis associated with one person: a PROFILES teacher-leader. The main objective of the casestudy is to describe and analyse the inclusion of creativity in the multidimensional development of teacher professional competences through IBSE. Used research methods are case study and design-based research.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Science Teachers? Continuous Professional Development in Europe. Case Studies from the PROFILES Project

  • ISBN

    9783981668308

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    207-219

  • Počet stran knihy

    285

  • Název nakladatele

    Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria).

  • Místo vydání

    Klagenfurt

  • Kód UT WoS kapitoly