Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher?s Professional Competence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076101" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076101 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.profiles-project.eu/Dissemination/PROFILES_Book/PROFILES_book2.pdf" target="_blank" >http://www.profiles-project.eu/Dissemination/PROFILES_Book/PROFILES_book2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher?s Professional Competence
Popis výsledku v původním jazyce
This chapter is a retrospective case study giving a descriptive and explanatory analysis associated with one person: a PROFILES teacher-leader. The main objective of the casestudy is to describe and analyse the inclusion of creativity in the multidimensional development of teacher professional competences through IBSE. Used research methods are case study and design-based research.
Název v anglickém jazyce
Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher?s Professional Competence
Popis výsledku anglicky
This chapter is a retrospective case study giving a descriptive and explanatory analysis associated with one person: a PROFILES teacher-leader. The main objective of the casestudy is to describe and analyse the inclusion of creativity in the multidimensional development of teacher professional competences through IBSE. Used research methods are case study and design-based research.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Science Teachers? Continuous Professional Development in Europe. Case Studies from the PROFILES Project
ISBN
9783981668308
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
207-219
Počet stran knihy
285
Název nakladatele
Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria).
Místo vydání
Klagenfurt
Kód UT WoS kapitoly
—