Konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214353" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214353 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství
Popis výsledku v původním jazyce
Důležitou roli při konstrukci profesní identity učitele v kontextu jeho celoživotního učení, především pak pregraduálního vzdělávání, mají oborové didaktiky. V kapitole pojednáváme o příležitosti, kterou nabízí kvalitativní výzkum a především případová studie, jako jeden z jeho výzkumných designů, při výzkumu konstrukce profesní identity učitele občanské výchovy, a to v kontextu všeobecně respektovaného konceptu didaktické znalosti obsahu.
Název v anglickém jazyce
The Construction of Professional Identity of Teacher Citizenship Education
Popis výsledku anglicky
Subject methodology is important in the construction of professional identity of teachers. The chapters deal with the opportunities offered by qualitative research (case study), research design professional identity teachers of citizenship education. Topic discussed in the context of the concept of pedagogical content knowledge.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F09%2FP126" target="_blank" >GP406/09/P126: Kvalitativní výzkum konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství prostřednictvím případové studie</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Učitel v současné škole
ISBN
978-80-7308-301-4
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
315
Název nakladatele
Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—