Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214353" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214353 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Důležitou roli při konstrukci profesní identity učitele v kontextu jeho celoživotního učení, především pak pregraduálního vzdělávání, mají oborové didaktiky. V kapitole pojednáváme o příležitosti, kterou nabízí kvalitativní výzkum a především případová studie, jako jeden z jeho výzkumných designů, při výzkumu konstrukce profesní identity učitele občanské výchovy, a to v kontextu všeobecně respektovaného konceptu didaktické znalosti obsahu.

  • Název v anglickém jazyce

    The Construction of Professional Identity of Teacher Citizenship Education

  • Popis výsledku anglicky

    Subject methodology is important in the construction of professional identity of teachers. The chapters deal with the opportunities offered by qualitative research (case study), research design professional identity teachers of citizenship education. Topic discussed in the context of the concept of pedagogical content knowledge.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F09%2FP126" target="_blank" >GP406/09/P126: Kvalitativní výzkum konstrukce profesní identity učitele výchovy k občanství prostřednictvím případové studie</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Učitel v současné škole

  • ISBN

    978-80-7308-301-4

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    315

  • Název nakladatele

    Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly