Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experiments Supporting IBSE within PROFILES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076133" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076133 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.profiles-project.eu/Dissemination/PROFILES_Book/PROFILES_book3_geringe-Aufloesung.pdf?1407842758" target="_blank" >http://www.profiles-project.eu/Dissemination/PROFILES_Book/PROFILES_book3_geringe-Aufloesung.pdf?1407842758</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experiments Supporting IBSE within PROFILES

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This chapter presents our research results of the implementation of experiments in inquiry-based science education (IBSE). IBSE is educational method often based on experimentation. Experiments have different roles and characteristics in each of the fourlevels of IBSE. The presented examples of experiments demonstrate these characteristics at each of the IBSE levels and principles for applying experiments created within by the European project PROFILES.

  • Název v anglickém jazyce

    Experiments Supporting IBSE within PROFILES

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter presents our research results of the implementation of experiments in inquiry-based science education (IBSE). IBSE is educational method often based on experimentation. Experiments have different roles and characteristics in each of the fourlevels of IBSE. The presented examples of experiments demonstrate these characteristics at each of the IBSE levels and principles for applying experiments created within by the European project PROFILES.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Enhancing Inquiry-based Science Education and Teachers' Continuous Professional Development in Europe: Insights and Reflection on the PROFILES Project and other Projects funded by the European Commision

  • ISBN

    9783981668315

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    212-214

  • Počet stran knihy

    304

  • Název nakladatele

    Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria)

  • Místo vydání

    Klagenfurt

  • Kód UT WoS kapitoly