Inquiry-based Science Education Experiments
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00061038" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00061038 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Inquiry-based Science Education Experiments
Popis výsledku v původním jazyce
Science experiments play a crucial role in science education. Very important students' activity in all four levels of inquiry-based science education (IBSE) is experimenting. The chapter presents research results of taxonomy of IBSE experiments.
Název v anglickém jazyce
Inquiry-based Science Education Experiments
Popis výsledku anglicky
Science experiments play a crucial role in science education. Very important students' activity in all four levels of inquiry-based science education (IBSE) is experimenting. The chapter presents research results of taxonomy of IBSE experiments.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Inquiry-based Science Education in Europe: Reflections from the PROFILES Project. Bolte, C., Holbrook, J., Rauch, F. (eds.)
ISBN
9783000394034
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
212-215
Počet stran knihy
225
Název nakladatele
Freie Universitat Berlin
Místo vydání
Berlin
Kód UT WoS kapitoly
—