Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Current Paradigms of Chemical Education and their Impact on Learning/teaching Technology and Teacher Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00076527" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00076527 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Current Paradigms of Chemical Education and their Impact on Learning/teaching Technology and Teacher Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Chemistry education has become more important because of economic, environmental, and social challenges. Society needs a workforce with generally higher levels of science and technology literacy for all students and support for highly gifted individuals.Therefore it is necessary to establish a new paradigm of science (chemistry) education. Using the PROFILES-project curricular Delphi study on science education, we focused on the identification of the views on chemistry education by stakeholders and what priority should be preferred in their opinion as a base of a new paradigm.

  • Název v anglickém jazyce

    The Current Paradigms of Chemical Education and their Impact on Learning/teaching Technology and Teacher Education

  • Popis výsledku anglicky

    Chemistry education has become more important because of economic, environmental, and social challenges. Society needs a workforce with generally higher levels of science and technology literacy for all students and support for highly gifted individuals.Therefore it is necessary to establish a new paradigm of science (chemistry) education. Using the PROFILES-project curricular Delphi study on science education, we focused on the identification of the views on chemistry education by stakeholders and what priority should be preferred in their opinion as a base of a new paradigm.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Research, Theory and Practice in Chemistry Didactics

  • ISBN

    9788074354151

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    165-181

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Kradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    15. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku