Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči: situace v českých a slovenských mateřských školách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00077332" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00077332 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/70883521:28150/14:43872714

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profesní zdatnost učitelek pro spolupráci s rodiči: situace v českých a slovenských mateřských školách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Profesní zdatnost (self-efficacy) učitele je jeho přesvědčení o svých schopnostech a potencialitách vykonávat učitelské povolání, tedy i spolupracovat s rodiči. V roce 2014 proběhlo výzkumné šetření, které bylo zaměřené na zjišťování profesní zdatnosti (self-efficacy) spolupracovat s rodiči u učitelek českých mateřských škol. Využit byl při tom slovenský dotazník ZdUR (Majerčíková, Gavora, 2013). Z šetření v České republice a z komparace dat ze Slovenska vyplývá, že učitelky českých i slovenských mateřských škol disponují silným přesvědčením o svých schopnostech pro tuto činnost. Nebyly mezi nimi zaznamenány výraznější rozdíly.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher Self-efficacy for Collaboration with Parents: the situation in the Czech and Slovak Nurseries

  • Popis výsledku anglicky

    Teacher self-efficacy is his beliefs about their capabilities perform the teaching profession, including work with the parents. In 2014 took place the research, which was aimed at identifying teacher self-efficacy collaborate with parents at Czech nurseries. Use was at the Slovak questionnaire swell (Majerčíková, Gavora, 2013). The survey in the Czech Republic and Slovakia from the comparison of data shows that teachers Czech and Slovak nurseries have strong convictions about their abilities for this activity. Among them were observed significant differences.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Předškolní vzdělávání v teorii a praxi. Jaká je současná situace v České republice a zahraniční východiska pro vzdělávání u nás.

  • ISBN

    9788021073708

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    124-135

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    11. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku