Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přínos IBSE k rozvoji přírodovědné nadaných žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00078656" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00078656 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přínos IBSE k rozvoji přírodovědné nadaných žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Učitelé hledají vhodné postupy pro vzdělávání přírodovědně nadaných žáků, kteří jsou inkluzí začleňováni do běžných tříd. Jednou z možností je badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání (IBSE), které umožňuje vytvořit diferencované podmínky žákům s rozdílnými vzdělávacími potřebami (včetně nadaných) a práci s výkonově rozrůzněnými skupinami žáků. Výstupem našeho konstrukčního výzkumu je skutečnost, že nadaní žáci mohou být pomocí IBSE rozvíjeni způsobem, který odpovídá jejich vzdělávacím potřebám. Příprava přírodovědných učitelů v aplikaci IBSE je cílem evropského projektu PROFILES.

  • Název v anglickém jazyce

    Benefits of IBSE to the development of science gifted students

  • Popis výsledku anglicky

    Teachers look for innovative educational methods for science gifted students who are integrated into mainstream classes. One of these educational methods is IBSE, which allows creating different conditions for students with special educational needs (including giftedness) and working with intellectually differentiated groups of students. The outcome of our design-based research is the finding that gifted students are developed by using of IBSE in a way that meets their special educational needs. Teachers are prepared in IBSE in the European project PROFILES.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učíme nadané žáky II

  • ISBN

    9788074645334

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    154-160

  • Název nakladatele

    Ostravská Univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostravská Univerzita, Pedagogická fakulta,

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku