Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Who are Teachers of Russian Language at the Second Level of Primary Schools and Grammar Schools? Research Educational Qualifications and Professional Competence of Teachers of Russian Language as Second Foreign

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F14%3A00079582" target="_blank" >RIV/00216224:14410/14:00079582 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Who are Teachers of Russian Language at the Second Level of Primary Schools and Grammar Schools? Research Educational Qualifications and Professional Competence of Teachers of Russian Language as Second Foreign

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A lively debate is currently underway in the Czech Republic on the introduction of the amended Act on Teaching Staff, due to take effect as of 1/1/2015. The initial, qualitative, section of the research analyses themes such as the general demands placedupon those in the teaching profession; educational qualifications and professional competence. The second section employs a questionnaire to determine the extent to which teachers of Russian language as second foreign language currently working at the second level of primary schools and grammar schools fulfil these criteria.

  • Název v anglickém jazyce

    Who are Teachers of Russian Language at the Second Level of Primary Schools and Grammar Schools? Research Educational Qualifications and Professional Competence of Teachers of Russian Language as Second Foreign

  • Popis výsledku anglicky

    A lively debate is currently underway in the Czech Republic on the introduction of the amended Act on Teaching Staff, due to take effect as of 1/1/2015. The initial, qualitative, section of the research analyses themes such as the general demands placedupon those in the teaching profession; educational qualifications and professional competence. The second section employs a questionnaire to determine the extent to which teachers of Russian language as second foreign language currently working at the second level of primary schools and grammar schools fulfil these criteria.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Language and Literature

  • ISSN

    2078-0303

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4/5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    AZ - Ázerbájdžánská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    7-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus