Kontekst edukacji romskich uczniow z perspektywy dyskursu aktorow romskich
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00081422" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00081422 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kontekst edukacji romskich uczniow z perspektywy dyskursu aktorow romskich
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku bylo prezentovat výzkumné závěry aktérů školní edukace na romských školách. Předmětem výzkumu byla sociální konstrukce reality vzdělávání v rámci prolínání oficiálního a alternativního diskursu mluvčích.
Název v anglickém jazyce
Context of Education of Roma pupils in point of official school discourse and from the perspective of an alternative discourse of Roma people
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper was to present research findings actors in school education at Roma schools. The research was the social construction of reality education within the blending of official and alternative discourse speakers.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP13-24036P" target="_blank" >GP13-24036P: Konstrukce vzdělávání žáka ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu tří světů jeho reálného žití</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů