Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faculty Teacher Trainer as a Facilitator of Professional Development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00083661" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00083661 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://sgemsocial.org/ssgemlib/spip.php?page=recherche&recherche=10.5593%2FSGEMSOCIAL2015/B12" target="_blank" >http://sgemsocial.org/ssgemlib/spip.php?page=recherche&recherche=10.5593%2FSGEMSOCIAL2015/B12</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2015/B12/S3.057" target="_blank" >10.5593/sgemsocial2015/B12/S3.057</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Faculty Teacher Trainer as a Facilitator of Professional Development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the present paper, the authors present the results of a qualitatively oriented research probe undertaken with faculty teacher trainers at one stage in their career development. The substantive content of the evaluation is interpreted from the point ofview of university teachers ? experts who are responsible for the level of theoretical and practical training. Based on the self-reflection of research participants at a descriptive stage and on the subsequent dialogue stage and a critical reflection, findings which present the benefits of the completed training courses for the development of professional competencies of faculty teacher trainers are introduced.

  • Název v anglickém jazyce

    Faculty Teacher Trainer as a Facilitator of Professional Development

  • Popis výsledku anglicky

    In the present paper, the authors present the results of a qualitatively oriented research probe undertaken with faculty teacher trainers at one stage in their career development. The substantive content of the evaluation is interpreted from the point ofview of university teachers ? experts who are responsible for the level of theoretical and practical training. Based on the self-reflection of research participants at a descriptive stage and on the subsequent dialogue stage and a critical reflection, findings which present the benefits of the completed training courses for the development of professional competencies of faculty teacher trainers are introduced.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    2nd International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Science and Arts SGEM 2015 - Conference Proceedings, Volume II, Education and Educational Research

  • ISBN

    9786197105452

  • ISSN

    2367-5659

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    439-446

  • Název nakladatele

    STEF92 Technology Ltd.,51

  • Místo vydání

    Sofia

  • Místo konání akce

    Albena

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000393896200057