Učební úlohy zadávané učiteli vyškolenými v metodách kritického myšlení a ostatními učiteli
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00084099" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00084099 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216224:14410/15:00084100
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učební úlohy zadávané učiteli vyškolenými v metodách kritického myšlení a ostatními učiteli
Popis výsledku v původním jazyce
V posteru jsou představena teoretická východiska připravovaného výzkumu, jehož prostřednictvím budou popsány a porovnány učební úlohy zadané učiteli vyškolenými v metodách kritického myšlení a ostatními učiteli. Výzkum bude realizován ve výuce českého jazyka a literatury u žáků 3.?5. ročníku základní školy. Pozornost bude také věnována příležitostem, které učitelé žákům poskytují k osvojování a používání čtenářských strategií.
Název v anglickém jazyce
Learning Tasks Assigned by Teachers Educated in Critical Thinking Methods and by Other Teachers
Popis výsledku anglicky
In the poster, there are presented theoretical foundations of the research that is being prepared. Through the research, we will describe and compare learning tasks assigned by teachers who have been educated in critical thinking methods, and by other teachers. The survey will be implemented in lessons of the Czech language and literature in 3rd?5th grade of primary school. We will also pay attention to opportunities that are given to pupils to acquire and use reading strategies.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů