Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učební úlohy zadávané učiteli vyškolenými v metodách kritického myšlení a ostatními učiteli

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00084099" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00084099 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14410/15:00084100

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učební úlohy zadávané učiteli vyškolenými v metodách kritického myšlení a ostatními učiteli

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posteru jsou představena teoretická východiska připravovaného výzkumu, jehož prostřednictvím budou popsány a porovnány učební úlohy zadané učiteli vyškolenými v metodách kritického myšlení a ostatními učiteli. Výzkum bude realizován ve výuce českého jazyka a literatury u žáků 3.?5. ročníku základní školy. Pozornost bude také věnována příležitostem, které učitelé žákům poskytují k osvojování a používání čtenářských strategií.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning Tasks Assigned by Teachers Educated in Critical Thinking Methods and by Other Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    In the poster, there are presented theoretical foundations of the research that is being prepared. Through the research, we will describe and compare learning tasks assigned by teachers who have been educated in critical thinking methods, and by other teachers. The survey will be implemented in lessons of the Czech language and literature in 3rd?5th grade of primary school. We will also pay attention to opportunities that are given to pupils to acquire and use reading strategies.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů