Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy pro primární vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00085350" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00085350 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy pro primární vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá projektovaným kurikulem tělesné výchovy. Jako problém v námi rozebíraných souvislostech vnímáme nedostatečný soulad mezi projektovanými cíli tělesné výchovy a učebním obsahem definovaným v Rámcových vzdělávacích programech a také nízkou kongruenci mezi jednotlivými formami kurikula české tělesné výchovy. Uvádíme dílčí výsledky analýzy irského kurikula tělesné výchovy projektovaného pro primární vzdělávání. Na výsledky analýzy navazuje srovnání vybraných aspektů souvisejících s revizemi kurikulárních dokumentů v České republice a Irsku zejména s ohledem na výše nastíněný problém kongruence projektovaného kurikula tělesné výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of projected curricula of PE in primary education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the curricular documents of physical education. As a hotly debated issue in our context we perceive the lack of harmony between the projected goals of physical education and curriculum content defined in the Framework Education Programs and low congruence between different forms of czech physical education curriculum. We present partial results of analysis of the Irish projected physical education curriculum for primary education. The results of the analysis are followed by a comparison of selected aspects related to the review of curricula in the Czech Republic and Ireland in particular with regard to the problem of congruence of physical education curriculum outlined above.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů