Analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy pro primární vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00085350" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00085350 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy pro primární vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá projektovaným kurikulem tělesné výchovy. Jako problém v námi rozebíraných souvislostech vnímáme nedostatečný soulad mezi projektovanými cíli tělesné výchovy a učebním obsahem definovaným v Rámcových vzdělávacích programech a také nízkou kongruenci mezi jednotlivými formami kurikula české tělesné výchovy. Uvádíme dílčí výsledky analýzy irského kurikula tělesné výchovy projektovaného pro primární vzdělávání. Na výsledky analýzy navazuje srovnání vybraných aspektů souvisejících s revizemi kurikulárních dokumentů v České republice a Irsku zejména s ohledem na výše nastíněný problém kongruence projektovaného kurikula tělesné výchovy.
Název v anglickém jazyce
Analysis of projected curricula of PE in primary education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the curricular documents of physical education. As a hotly debated issue in our context we perceive the lack of harmony between the projected goals of physical education and curriculum content defined in the Framework Education Programs and low congruence between different forms of czech physical education curriculum. We present partial results of analysis of the Irish projected physical education curriculum for primary education. The results of the analysis are followed by a comparison of selected aspects related to the review of curricula in the Czech Republic and Ireland in particular with regard to the problem of congruence of physical education curriculum outlined above.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů