Implementace kurikulární reformy v České republice: obecné problémy konkretizované pohledem na kurikulum tělesné výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00088749" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00088749 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Implementace kurikulární reformy v České republice: obecné problémy konkretizované pohledem na kurikulum tělesné výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole jsou analyzovány některé obecné problémy související s výzkumem implementace kurikulární reformy v České republice. Jedná se o zejména o problém kongruence, resp. implementační fidelity, jenž je ukazatelem završeného a věrného zavedení edukační změny do praxe. Na příkladu kurikula tělesné výchovy je vyloženo, s jakými problémy se v České republice tento proces potýkal.
Název v anglickém jazyce
Implementig curricular reform in the Czech Republic: general issues in the light of Physical Education curriculum
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with general challenges of research of curriculum reform implementation in the Czech Republic. The issues of congruence, resp. implementation fidelity as indicators of successful implementation of educational change are discussed. The situation in the Czech Republic is analysed based on examples from Physical Education curriculum documented.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA15-05122S" target="_blank" >GA15-05122S: Mezi akceptací a resistencí: Vnímání kurikulárních změn učiteli v období deseti let implementace reformy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Premeny školského kurikula: slovenská a česká skúsenosť
ISBN
9788055710921
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
131-141
Počet stran knihy
202
Název nakladatele
Belianum
Místo vydání
Banská Bystrica
Kód UT WoS kapitoly
—