Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementace kurikulární reformy v České republice: obecné problémy konkretizované pohledem na kurikulum tělesné výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00088749" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00088749 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Implementace kurikulární reformy v České republice: obecné problémy konkretizované pohledem na kurikulum tělesné výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole jsou analyzovány některé obecné problémy související s výzkumem implementace kurikulární reformy v České republice. Jedná se o zejména o problém kongruence, resp. implementační fidelity, jenž je ukazatelem završeného a věrného zavedení edukační změny do praxe. Na příkladu kurikula tělesné výchovy je vyloženo, s jakými problémy se v České republice tento proces potýkal.

  • Název v anglickém jazyce

    Implementig curricular reform in the Czech Republic: general issues in the light of Physical Education curriculum

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with general challenges of research of curriculum reform implementation in the Czech Republic. The issues of congruence, resp. implementation fidelity as indicators of successful implementation of educational change are discussed. The situation in the Czech Republic is analysed based on examples from Physical Education curriculum documented.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA15-05122S" target="_blank" >GA15-05122S: Mezi akceptací a resistencí: Vnímání kurikulárních změn učiteli v období deseti let implementace reformy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Premeny školského kurikula: slovenská a česká skúsenosť

  • ISBN

    9788055710921

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    131-141

  • Počet stran knihy

    202

  • Název nakladatele

    Belianum

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Kód UT WoS kapitoly