Sebehodnocení žáků primární školy jako součást řešení matematické úlohy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086124" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086124 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sebehodnocení žáků primární školy jako součást řešení matematické úlohy
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza žákovských řešení nestandardních úloh poskytuje řadu cenných informací pro teorii i praxi edukace. V článku uvádíme výsledky výzkumné sondy, zaměřené na obecnější problematiku metakognice. Byl učiněn pokus o zjištění úrovně sebehodnocení jako součásti procesu řešení úloh ve spojitosti s mírou úspěšnosti řešení žáků primární školy. Úlohy byly vybrány ze soutěžního testu kategorie Klokánek (Ecolier), určeného pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ, který byl zadán v rámci soutěže Matematický klokan.
Název v anglickém jazyce
Self-evaluation of primary school pupils as a part of the process of solving mathematical task
Popis výsledku anglicky
Analysis of student's solutions of non-standard tasks provides a lot of valuable information for the theory and practice of education. In the article the results of a research probe relating to more general issues of metacognition are presented. An attempt was made to determine the level of self-evaluation as part of the process of solving problems in connection with a success rate of solutions of primary school pupils. Tasks were selected from a test of the Klokánek (Ecolier) category of Mathematical Kangaroo competition, designated for pupils of the 4th and 5th grade of elementary school.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
160-164
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—