Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sebehodnocení žáků primární školy jako součást řešení matematické úlohy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086124" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086124 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sebehodnocení žáků primární školy jako součást řešení matematické úlohy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Analýza žákovských řešení nestandardních úloh poskytuje řadu cenných informací pro teorii i praxi edukace. V článku uvádíme výsledky výzkumné sondy, zaměřené na obecnější problematiku metakognice. Byl učiněn pokus o zjištění úrovně sebehodnocení jako součásti procesu řešení úloh ve spojitosti s mírou úspěšnosti řešení žáků primární školy. Úlohy byly vybrány ze soutěžního testu kategorie Klokánek (Ecolier), určeného pro žáky 4. a 5. ročníku ZŠ, který byl zadán v rámci soutěže Matematický klokan.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-evaluation of primary school pupils as a part of the process of solving mathematical task

  • Popis výsledku anglicky

    Analysis of student's solutions of non-standard tasks provides a lot of valuable information for the theory and practice of education. In the article the results of a research probe relating to more general issues of metacognition are presented. An attempt was made to determine the level of self-evaluation as part of the process of solving problems in connection with a success rate of solutions of primary school pupils. Tasks were selected from a test of the Klokánek (Ecolier) category of Mathematical Kangaroo competition, designated for pupils of the 4th and 5th grade of elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    160-164

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus