Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv hudebního vzdělání vysokoškolských studentů z České republiky na jejich estetické cítění, resp. hudební vkus

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086479" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086479 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv hudebního vzdělání vysokoškolských studentů z České republiky na jejich estetické cítění, resp. hudební vkus

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje problematiku vlivu hudebního vzdělání na hudební vkus české vysokoškolské mládeže. Zamýšlí se nad významem receptivní výchovy při edukaci hudebně vzdělaných posluchačů. Seznamuje stručnou formou také s výsledky hudebně sociologickéhovýzkumu Pedagogické fakulty v Brně z r. 2014, týkajícího se hodnocení vybraných ukázek artificiální a nonartificiální hudby vysokoškolskými respondenty.

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of Music Education of Czech University Students on Their Aesthetic Feelings and Taste of Music

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses an influence of music education of university students on their taste in music. It seeks a relevance of receptive education when working with students educated in music. A sociomusicological survey, performing rating selected examplesof both artificial- and non-artificial music by academic responders, was carried out at the Faculty of Education, Masaryk University in Brno, in 2014. An output from the survey is presented in breef.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů