Vliv hudebního vzdělání vysokoškolských studentů z České republiky na jejich estetické cítění, resp. hudební vkus
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086479" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086479 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv hudebního vzdělání vysokoškolských studentů z České republiky na jejich estetické cítění, resp. hudební vkus
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek analyzuje problematiku vlivu hudebního vzdělání na hudební vkus české vysokoškolské mládeže. Zamýšlí se nad významem receptivní výchovy při edukaci hudebně vzdělaných posluchačů. Seznamuje stručnou formou také s výsledky hudebně sociologickéhovýzkumu Pedagogické fakulty v Brně z r. 2014, týkajícího se hodnocení vybraných ukázek artificiální a nonartificiální hudby vysokoškolskými respondenty.
Název v anglickém jazyce
The Influence of Music Education of Czech University Students on Their Aesthetic Feelings and Taste of Music
Popis výsledku anglicky
The paper analyses an influence of music education of university students on their taste in music. It seeks a relevance of receptive education when working with students educated in music. A sociomusicological survey, performing rating selected examplesof both artificial- and non-artificial music by academic responders, was carried out at the Faculty of Education, Masaryk University in Brno, in 2014. An output from the survey is presented in breef.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů