Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086580" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086580 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve výzkumné monografii je řešeno téma inkluze jako interdisciplinární problém. Inkluzivní vzdělávání není jen problémem pedagogickým nebo speciálněpedagogickým, ale jeho realizace je podmíněna spoluprací celé řady vědních oborů ? psychologie, lékařství isociologie. Zajímaly nás otázky: Jaké faktory ovlivňují jednotlivé aktéry inkluzivního vzdělávání? Na jakých úrovních inkluzivního vzdělávání jednotlivé faktory působí? Jak identifikované faktory působí? Výzkumným prostředím byly běžné základní školy. Využity byly standardní postupy sociálně vědního a medicínského výzkumu, jak kvantitativního, tak kvalitativního charakteru. Výzkumná monografie je členěna do pěti větších celků s vnitřním členěním na kapitoly.

  • Název v anglickém jazyce

    Inclusion in Schools and in Society as an Interdisciplinary Issue

  • Popis výsledku anglicky

    In the research book is addressing the topic of inclusion as an interdisciplinary issue. Inclusive education is not just educational or special educational issue, but its implementation is dependent on cooperation across a number of disciplines - psychology, medicine and sociology. We are interested in particular in answering following questions: What factors affect particular participants of inclusive education? At what levels do the factors function in inclusive education? How do these identified factors function The main research sectors are mainstream primary schools. Standard procedures for social science and medical research of both quantitative and qualitative nature were used. The research book is divided into five sections with internal division into chapters.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788021080935

  • Počet stran knihy

    363

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy