Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitel jako iniciátor rozvoje prožitku, zkušenosti a tvořivosti v mateřské škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086610" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086610 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitel jako iniciátor rozvoje prožitku, zkušenosti a tvořivosti v mateřské škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Případová studie přináší příklady z výchovně vzdělávací práce v mateřské škole. Ukazuje, jak děti poznávají skrze vlastní činnosti, které garantuje učitel jako autor výukového celku. Výukový celek představuje pedagogické dílo, založené na promyšleném strukturování výuky, respektu k dětskému vnímání světa, na tvořivosti a práci s detaily. Popis konkrétních výukových situací, v nichž děti pracují formou živých obrazů, fungujících na principu psychosomatické jednoty těla, dokládá specifické nároky na práciučitele při vedení výuky založené na prožitku.

  • Název v anglickém jazyce

    The teacher as an initiator of development of experiential and creativity-based learning in pre-school education

  • Popis výsledku anglicky

    Case study provides examples of educational work in kindergarten. It shows how children learn through their own actions, which guarantees the teacher as the author of an educational whole. Educational unit represents a pedagogical work, based on a sophisticated structuring of education, respect for the child's perception of the world, creativity and detailed work. Description of specific teaching situations in which children work in the form of still pictures, the mechanism of psychosomatic unity of body, demonstrates the specific demands of the job teachers in conducting lessons based on experience.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Profesionalizace učitele mateřské školy z pohledu reformy kurikula

  • ISBN

    9788074545559

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    58-73

  • Počet stran knihy

    115

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly