Geometrické aktivity podporující přirozený rozvoj geometrických pojmů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00086696" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00086696 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Geometrické aktivity podporující přirozený rozvoj geometrických pojmů
Popis výsledku v původním jazyce
Prostorová představivost je důležitá pro každého z nás. Abychom u dětí rozvíjeli prostorovou představivost, musíme jim nabízet mnoho zkušeností, které zohledňují geometrické vztahy. Jedna z aktivit, která pracuje s geometrickými vztahy, je popsána v příspěvku. Ukazujeme, jak žáci prvního stupně ZŠ pracují s geometrickými pojmy a jak dokáží pomocí vlastního autonomního jazyka popisovat realitu. Činnost může být přínosná pro motivaci v hodinách geometrie. Výsledek vznikl v rámci výzkumu rozvoje prostorovépředstavivosti žáků.
Název v anglickém jazyce
Activities in Geometry that Naturally Develop Geometric Concept
Popis výsledku anglicky
Spatial sense is an essential part of every person?s life. To develop spatial sense, we must have many experiences that focus on geometric relationships. One of activities that work with geometry relationships is described in the contribution. We show how children of the first degree work with geometric concepts and how they use their autonomous language to describe reality. The activity can be helpful for motivation in geometry lessons. The outcome arrised in the frame of research with development of spatial sense.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
9. didaktická konference s mezinárodní účastí
ISBN
9788021081437
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
42-46
Název nakladatele
PdF MU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
PdF MU Brno
Datum konání akce
1. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—