Vliv využití kvízů, rébusů, hádanek apod. na výsledky výchovně-vzdělávacího procesu v chemii
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00089511" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00089511 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/aktuality/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie.pdf" target="_blank" >https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/aktuality/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv využití kvízů, rébusů, hádanek apod. na výsledky výchovně-vzdělávacího procesu v chemii
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumy prokázaly, že po chemických experimentech je nejpožadovanější činností žáků při hodinách chemie hraní chemicky zaměřených her, luštění chemických křížovek, kvízů apod. Použití tohoto prostředku ve výuce je ve srovnání s chemickými experimenty bezpečné a dostupné, jeho cílenému využití je v odborné literatuře věnována poměrně velká pozornost. Předkládáme některé zkušenosti s využitím databáze dvouoborových interdisciplinárních úloh určených pro výuku chemie (výsledky dvouletého výzkumu mezi cca 900 žáky 8. a 9. tříd základních škol).
Název v anglickém jazyce
The influence of the use of quizzes, puzzles, riddles, etc. on the results of the educational process in chemistry
Popis výsledku anglicky
Research has shown that after chemical experiments, the most desired work of students during their hours of chemistry is playing chemically oriented games, solving chemical crosswords, quizzes etc. The use of this resource in the classroom is, compared with chemical experiments, safe and accessible. To its targeted use, a relatively great attention is devoted in the literature. We present some experience using databases of two-subjects interdisciplinary tasks for teaching chemistry (the results of two years of research among 900 pupils of 8th and 9th grades of primary schools).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie. Sborník příspěvků.
ISBN
9788087343593
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
99-104
Název nakladatele
Nakladatelství P3K s.r.o.
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—