Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv používání metod kritického myšlení ve výuce na čtenářskou gramotnost žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00091949" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00091949 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv používání metod kritického myšlení ve výuce na čtenářskou gramotnost žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem posteru bylo představit metodologii šetření zjišťujícího vliv používání metod kritického myšlení (dále jen KM) ve výuce na výsledky žáků ve čtenářských testech ve 4. ročníku základní školy. Představili jsme výsledky předvýzkumu, v němž jsme porovnali výsledky žáků ve čtenářských testech, přičemž jednu skupinu tvoří žáci, jejichž učitel prošel kurzem o KM a ve výuce používá metody KM, a druhou skupinou jsou ostatní žáci.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of Usage of Critical Thinking Methods in Teaching on Pupils' Reading Literacy

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the poster was to present methodology of a research that discovers an influence of a usage of critical thinking methods in teaching on pupils' scores in reading tests in the 4th grade of primary school. We presented results of a pre-research, in which we comparee the scores of two groups of pupils: (1) pupils, whose teacher had attended a course of critical thinking and they use critical thinking methods, and (2) other pupils.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů