Vliv používání metod kritického myšlení ve výuce na čtenářskou gramotnost žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00091949" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00091949 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv používání metod kritického myšlení ve výuce na čtenářskou gramotnost žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem posteru bylo představit metodologii šetření zjišťujícího vliv používání metod kritického myšlení (dále jen KM) ve výuce na výsledky žáků ve čtenářských testech ve 4. ročníku základní školy. Představili jsme výsledky předvýzkumu, v němž jsme porovnali výsledky žáků ve čtenářských testech, přičemž jednu skupinu tvoří žáci, jejichž učitel prošel kurzem o KM a ve výuce používá metody KM, a druhou skupinou jsou ostatní žáci.
Název v anglickém jazyce
Influence of Usage of Critical Thinking Methods in Teaching on Pupils' Reading Literacy
Popis výsledku anglicky
The aim of the poster was to present methodology of a research that discovers an influence of a usage of critical thinking methods in teaching on pupils' scores in reading tests in the 4th grade of primary school. We presented results of a pre-research, in which we comparee the scores of two groups of pupils: (1) pupils, whose teacher had attended a course of critical thinking and they use critical thinking methods, and (2) other pupils.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů