Rodiče nadaných dětí v situacích pedagogického rozhodování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00092238" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00092238 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rodiče nadaných dětí v situacích pedagogického rozhodování
Popis výsledku v původním jazyce
Vychovávat nadané dítě je jedním nejnáročnějších úkolů, se kterým se mohou rodiče v životě setkat. Takové dítě se zpravidla odlišuje od svých vrstevníků nejen svými mimořádnými schopnostmi, ale také řadou dalších znaků a projevů. Studie přináší poznatky z výzkumné sondy zaměřené na edukační otázky provázející proces rodičovské identifikace s touto skutečností v případě jejich dětí navštěvujících 1. stupeň základní školy. Téma je pokračováním řešení Výzkumného záměru PdF MU Brno MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
The Parents of gifted children in situations of educational decision making
Popis výsledku anglicky
Upbringing of gifted child is one of the hardest tasks their parents can be confronted with throughout their life. The gifted child usually differs from other peers not only in child’s exceptional abilities but also in number of other signs and symptoms. The study provides findings from the research focused on educational issues associated with the process of parental identification with this fact in the case of children attending first grade of primary school. The topic is a follow-up of Faculty of Education’s Research Intent MSM0021622443 Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků XII. ročníku mezinárodní konference Pedagogická diagnostika a evaluace 2016.
ISBN
9788074648632
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
73-83
Název nakladatele
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostravice
Datum konání akce
20. 10. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—