Postoje vysokoškolských studentů v ČR k hudbě v období postmoderny - výsledky zvukového dotazníku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093487" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093487 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Postoje vysokoškolských studentů v ČR k hudbě v období postmoderny - výsledky zvukového dotazníku
Popis výsledku v původním jazyce
V úvodu příspěvku byly nejprve představeny výzkumy realizované v rámci dlouhodobého projektu Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, zaměřeného na postoje vysokoškolských studentů v České republice k soudobé atrificiální hudbě a v jeho finální části především na období tzv. postmoderny. Prezentovány byly vybrané výsledky zvukového dotazníku, který byl rozeslán studentům 26 českých vysokých škol. Cílem příspěvku bylo mimo jiné podnícení účastníků k diskuzi nad tématem výzkumu hudebních preferencí a postojů k hudbě obecně a rovněž nad daným obdobím vývoje klasické hudby.
Název v anglickém jazyce
Attitudes of University Students in the Czech Republic to the Music in the Period of Postmodernism - Outcomes of an Audio Questionnaire
Popis výsledku anglicky
The introduction of the contribution outlined a research of a long-term project of the Department of Music at the Faculty of Education at Masaryk University, focused on attitudes of university students in the Czech Republic to the contemporary artificial music and to the classical music of the last third of the 20th century, known under the name “postmodernism”, in its final part. As the main part, there was a presentation of selected outcomes of an audio questionnaire, which was sent out to the students of 26 universities in the Czech Republic. The aim of the contribution was, among other areas, to stimulate the participants of the conference into a discussion on researching on music preferences and attitudes to music in general, as well as on the mentioned period of music evolution.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů