Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postoje vysokoškolských studentů v ČR k hudbě v období postmoderny - výsledky zvukového dotazníku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093726" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093726 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postoje vysokoškolských studentů v ČR k hudbě v období postmoderny - výsledky zvukového dotazníku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V úvodu příspěvku byly nejprve představeny výzkumy realizované v rámci dlouhodobého projektu Katedry hudební výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, zaměřeného na postoje vysokoškolských studentů v České republice k soudobé atrificiální hudbě a v jeho finální části především na období tzv. postmoderny. Prezentovány byly vybrané výsledky zvukového dotazníku, který byl rozeslán studentům 26 českých vysokých škol. Cílem příspěvku bylo mimo jiné podnícení účastníků k diskuzi nad tématem výzkumu hudebních preferencí a postojů k hudbě obecně a rovněž nad daným obdobím vývoje klasické hudby.

  • Název v anglickém jazyce

    Attitudes of University Students in the Czech Republic to the Music in the Period of Postmodernism - Outcomes of an Audio Questionnaire

  • Popis výsledku anglicky

    The introduction of the contribution outlined a research of a long-term project of the Department of Music at the Faculty of Education at Masaryk University, focused on attitudes of university students in the Czech Republic to the contemporary artificial music and to the classical music of the last third of the 20th century, known under the name “postmodernism”, in its final part. As the main part, there was a presentation of selected outcomes of an audio questionnaire, which was sent out to the students of 26 universities in the Czech Republic. The aim of the contribution was, among other areas, to stimulate the participants of the conference into a discussion on researching on music preferences and attitudes to music in general, as well as on the mentioned period of music evolution.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Súčasné trendy a perspektívy hudobnej edukácie

  • ISBN

    9788055811321

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    229-240

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku