Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093497" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093497 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2016/01/06.pdf" target="_blank" >http://jtie.upol.cz/pdfs/jti/2016/01/06.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2016.004" target="_blank" >10.5507/jtie.2016.004</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků?
Popis výsledku v původním jazyce
Vzájemná interakce mobilních technologií a žáků, kteří s nimi dennodenně přichází do styku, navozuje otázku, zda není potřeba hledat pro žáky z generace Z nové výukové metody. Vzdělávání žáků by pak nemuselo nutně probíhat pouze ve škole nebo v čase vyhrazeném domácí přípravě, ale kdykoliv, kdy má žák časový prostoj, kdy na cokoliv čeká. Z výsledků orientačního výzkumného šetření nabídneme některé aplikace pro mobilní technologie, které mohou v tomto ohledu pomoci učitelům při jejich zakomponování do vyučovacího procesu v přírodních vědách.
Název v anglickém jazyce
Is it possible to use mobile technologz as an instrument for teaching science of the current generation of students?
Popis výsledku anglicky
Interaction of mobile technologies and pupils who work with them every day raises the question if there is a need to seek new teaching methods for pupils from generation Z. Pupils' education would not necessarily occur only at school but whenever the pupils have time. The results of the survey offer some applications for mobile technology that can help teachers in the educational process in the natural science.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
JTIE - Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-6805
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
73-83
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—