Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové trendy ve vedení škol a školských zařízení v Norsku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093601" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093601 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové trendy ve vedení škol a školských zařízení v Norsku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem workshopu bylo seznámení se současnými vývojovými trendy ve vyučovací technice, vybavení škol a ve vývoji vzdělávacích programů a aplikace výsledků výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443) v porovnání českého a norského vzdělávacího systému. Se zřetelem na aktuální otázky výchovy a vzdělávání v podmínkách inkluze se účastníci seznámili se základními systémovými otázkami vzdělávání v Norsku, s problematikou inkluze v podmínkách konkrétních škol a obecněji v podmínkách norského školství, a to v návaznosti základního vzdělávání na předškolní a střední vzdělávání a s koncepcí mimoškolních aktivit a uměleckého vzdělávání a s aktuálními projekty v oblasti inovativních vzdělávacích procesů.

  • Název v anglickém jazyce

    New trends in the management of schools and school facilities in Norway

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the workshop was to get acquainted with contemporary trends in teaching techniques, school equipment and the development of educational programs and application of the results of the research project Special Needs in the context of the Framework Educational Programme for Primary Education (MSM0021622443) compared Czech and Norwegian educational system. With regard to current issues in education in terms of inclusion, participants were acquainted with the fundamental systemic issues of education in Norway, with the issue of inclusion in terms of specific schools and more generally in terms of Norwegian education, and follow-up of primary education for pre-school and secondary education and the concept of extracurricular activities and arts education as current projects in the field of innovative educational processes.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Drammen (Norsko)

  • Stát konání akce

    NO - Norské království

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    55

  • Počet zahraničních účastníků

    10

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce