Nové trendy ve vedení škol a školských zařízení v Norsku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093601" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093601 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové trendy ve vedení škol a školských zařízení v Norsku
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem workshopu bylo seznámení se současnými vývojovými trendy ve vyučovací technice, vybavení škol a ve vývoji vzdělávacích programů a aplikace výsledků výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443) v porovnání českého a norského vzdělávacího systému. Se zřetelem na aktuální otázky výchovy a vzdělávání v podmínkách inkluze se účastníci seznámili se základními systémovými otázkami vzdělávání v Norsku, s problematikou inkluze v podmínkách konkrétních škol a obecněji v podmínkách norského školství, a to v návaznosti základního vzdělávání na předškolní a střední vzdělávání a s koncepcí mimoškolních aktivit a uměleckého vzdělávání a s aktuálními projekty v oblasti inovativních vzdělávacích procesů.
Název v anglickém jazyce
New trends in the management of schools and school facilities in Norway
Popis výsledku anglicky
The aim of the workshop was to get acquainted with contemporary trends in teaching techniques, school equipment and the development of educational programs and application of the results of the research project Special Needs in the context of the Framework Educational Programme for Primary Education (MSM0021622443) compared Czech and Norwegian educational system. With regard to current issues in education in terms of inclusion, participants were acquainted with the fundamental systemic issues of education in Norway, with the issue of inclusion in terms of specific schools and more generally in terms of Norwegian education, and follow-up of primary education for pre-school and secondary education and the concept of extracurricular activities and arts education as current projects in the field of innovative educational processes.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Drammen (Norsko)
Stát konání akce
NO - Norské království
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
55
Počet zahraničních účastníků
10
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce