Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Osvojování dovednosti sebehodnocení žáka a jeho paralely k sociálně-kognitivní teorii osvojování jazyka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00093630" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00093630 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2016.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Osvojování dovednosti sebehodnocení žáka a jeho paralely k sociálně-kognitivní teorii osvojování jazyka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá osvojováním sebehodnocení žáka, přičemž je tento proces ukotven v sociálně-kognitivní teorii osvojování jazyka, neboť tato teorie osvojování jazyka vykazuje zřetelné paralely k procesu osvojování sebehodnocení. Tyto paralely jsou reprezentovány sociální a kognitivní podmíněností procesu osvojování jak jazyka, tak sebehodnocení.

  • Název v anglickém jazyce

    Acquisition of Student Self-assessment and its Paralells to the Socio-cognitive Theory of Language Acquisition

  • Popis výsledku anglicky

    The present paper deals with the process of acquisition of student self-assessment. This process is embodied within the socio-cognitive theory of language acquisition as it is possible to find apparent parallels between this theory of language acquisition and the process of self-assessment acquisition. Those parallels are represented by the social and cognitive conditionality of the process of acquisition of both, the language and self-assessment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MMK 2016 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    9788087952177

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1043-1049

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku