Analýza úloh ze soutěže Matematický klokan a jejich řešení žáky primární školy. Shrnutí výsledků výzkumného šetření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00094022" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00094022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza úloh ze soutěže Matematický klokan a jejich řešení žáky primární školy. Shrnutí výsledků výzkumného šetření
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie zpracovává aktuální problematiku spojenou se soutěží Matematický klokan v České republice. Výzkum byl realizován s oporou o teoretické ukotvení problematiky matematických učebních úloh a jejich řešení v celkových souvislostech soutěže Matematický klokan při zohlednění poznatků, které přinášejí teoretické studie i výzkumné práce z pedagogiky i didaktiky matematiky. V druhé části je shrnuto výzkumné šetření zaměřené na kvantitativní analýzu řešení úloh z kategorie Klokánek, zadaných v soutěži Matematický klokan v roce 2015. Výkon žáků v testu, jak se projevuje v úspěšnosti řešení celého testu i v řešení jednotlivých úloh, je konfrontován s osobnostními charakteristikami žáků s využitím statistických metod a procedur.
Název v anglickém jazyce
Analysis of Mathematical Kangaroo competition problems and of their solutions by primary school pupils : Summary of research results
Popis výsledku anglicky
The monograph focuses on the competition known as Mathematical Kangaroo in the Czech Republic. The first part of the monograph discusses the theoretical background of the research in the context of mathematical problems and their solutions with the focus on Mathematical Kangaroo (assessment, evaluation, use of the answer sheet, etc.) with respect to current trends in pedagogy and didactics of mathematics. In the second part readers can find the quantitative analysis of solutions of problems included in the 2015 version of Ecolier. Using means of statistics, pupils’ performance as reflected in the success rate in both the test and individual problems is set into the context of personal characteristics of the pupils (age, grade of school, performance in mathematics).
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788021084827
Počet stran knihy
152
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—