Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Charakteristika výslovnosti němčiny jako druhého cizího jazyka u českých žáků základních škol. Od pilotáže k hlavnímu výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F16%3A00110553" target="_blank" >RIV/00216224:14410/16:00110553 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Charakteristika výslovnosti němčiny jako druhého cizího jazyka u českých žáků základních škol. Od pilotáže k hlavnímu výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek rekapituluje průběh a výsledky pilotáže z roku 2015 a pojednává o změnách v koncepci výzkumu. Změny se týkají především nástroje sběru dat, inventáře testovaných jevů a počtu hodnotitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    The pronunciaton of German as a second foreign language of czech learners. From pilot survey to the main study

  • Popis výsledku anglicky

    The article sums up the process and results of the pilot survey in 2015 and covers the conceptual changes made in the research. Those changes refer mostly to the instruments for data collection, the portfolio of the phenomena assessed and the number of assessors.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů