Domácnost aneb svět v malém
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00096699" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00096699 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Domácnost aneb svět v malém
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje problematice integrované tematické výuky na základní škole. Představuje zpracování tématu Domácnost aneb svět v malém u žáků 1. stupně (konkrétně pátého ročníku ZŠ). V našem pojetí je integrovaná tematická výuka v těsném spojení s projektovou výukou. Hlavním cílem příspěvku je představit propojení tří prvků, a to homogenních skupin znevýhodněných žáků základní školy, integrované tematické výuky a integrace samotných žáků. Příspěvek obsahuje teoretická východiska a stručný popis aktivit připravených a realizovaných na téma Domácnost aneb svět v malém.
Název v anglickém jazyce
Home – a miniature world
Popis výsledku anglicky
The main objective of this paper is to evaluate the interconnection homogeneous groups of disadvantaged pupils at primary schools in the Czech Republic, integrated thematic instruction (ITI) and the integration of the pupils at these primary schools. We present the topic “Home – a miniature world” for 5th grade pupils at primary school. The integrated thematic education has a close connection with the project-based learning (PBL). Teachers use these didactic methods and educational strategies in their everyday practice. In the education process, pupils are affected not only by teachers, but also by their own experiences. The paper creates closer links between subjects across the curriculum and connects the theoretical knowledge with practical activities of pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Projektové vyučování v přírodovědných předmětech
ISBN
9788072909292
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
209-214
Název nakladatele
Univerzita Karlova – Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemie
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
000405467100025