Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Domácnost aneb svět v malém

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00096699" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00096699 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2011/11/PBE_XIV_final.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Domácnost aneb svět v malém

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se věnuje problematice integrované tematické výuky na základní škole. Představuje zpracování tématu Domácnost aneb svět v malém u žáků 1. stupně (konkrétně pátého ročníku ZŠ). V našem pojetí je integrovaná tematická výuka v těsném spojení s projektovou výukou. Hlavním cílem příspěvku je představit propojení tří prvků, a to homogenních skupin znevýhodněných žáků základní školy, integrované tematické výuky a integrace samotných žáků. Příspěvek obsahuje teoretická východiska a stručný popis aktivit připravených a realizovaných na téma Domácnost aneb svět v malém.

  • Název v anglickém jazyce

    Home – a miniature world

  • Popis výsledku anglicky

    The main objective of this paper is to evaluate the interconnection homogeneous groups of disadvantaged pupils at primary schools in the Czech Republic, integrated thematic instruction (ITI) and the integration of the pupils at these primary schools. We present the topic “Home – a miniature world” for 5th grade pupils at primary school. The integrated thematic education has a close connection with the project-based learning (PBL). Teachers use these didactic methods and educational strategies in their everyday practice. In the education process, pupils are affected not only by teachers, but also by their own experiences. The paper creates closer links between subjects across the curriculum and connects the theoretical knowledge with practical activities of pupils.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Projektové vyučování v přírodovědných předmětech

  • ISBN

    9788072909292

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    209-214

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova – Pedagogická fakulta, Katedra chemie a didaktiky chemie

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku

    000405467100025