Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodologické kořeny didaktických problémů ve vzdělávání ekonomicky zaměřených předmětů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00097561" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00097561 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/937" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/937</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8590-2017-11" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.P210-8590-2017-11</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodologické kořeny didaktických problémů ve vzdělávání ekonomicky zaměřených předmětů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve vzdělávání žáků existuje všeobecně přijatelná podoba zaměření na vzdělávání v oblasti ekonomických předmětů a jejich důležitosti v kontextu všeobecné vzdělanosti a gramotnosti. Avšak v tomto kontextu je důležitější otázka způsobu koncepce tohoto vzdělávání a její implementace do výukového procesu zejména na základních a střeních školách, která se potýká s mnoha problémy. Tyto problémy vyplývají ze samotného metodologického zaměření ekonomie jako vědy, zejména pokud ji budeme srovnávat s jinými přírodními vědami. V tomto kontextu přináší článek pohled na původ těchto didaktických problémů v samotné metodologii ekonomie jako vědy

  • Název v anglickém jazyce

    Methodological roots of didactical problems in economic subjects´ education

  • Popis výsledku anglicky

    There are common accepted idea in focus on education of pupils in the field of economic subject and their importance and influence in the context of general education and general literacy of the population. However, the more important question is the methods of this education and its implementation to the education process, especially in the primary and secondary level of education. Those didactical problems are consequences of the methodological approach of the economics as a science itself, especially in comparison with the nature sciences. In this context, there are roots of this problems as the methodological problems of the economics itself analysed in the article

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    11. mezinárodní vědecká konference – Didaktická konference 2017

  • ISBN

    9788021085909

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    88-93

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku