Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New trends in school leadership and school facilities in Poland from the point of view of inclusion

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00099840" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00099840 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Nové trendy ve vedení škol a školských zařízení v Polsku z hlediska inkluze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem workshopu bylo seznámení se současnými vývojovými trendy ve vyučovací technice, vybavení škol a ve vývoji vzdělávacích programů a aplikace výsledků výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (MSM0021622443) v porovnání českého a polského vzdělávacího systému. Se zřetelem na aktuální otázky výchovy a vzdělávání se účastníci seznámili se základními systémovými otázkami vzdělávání v Polsku během workshopu s pedagogy a vedením lycea ve Vratislavi (Liceum Ogólnoksztalace Nr XII im. Boleslawa Chrobrego we Wroclawiu), s pedagogy a vedením základních škol v Poznani (Szkoła Podstawowa nr 75 im. Powstańców Wielkopolskich w Poznaniu) a Hnězdně (Szkoła Podstawowa nr 3 im. Šwietego Wojciecha, Czarnieckiego 7, Gniezno), s pedagogy a vedením předškolního vzdělávacího zařízení v Poznani (Przedszkole nr 74 im. Misia Uszatka, ul. Kazimierza Wielkiego 19/21, Poznań) a s představiteli odboru školství Úřadu města Poznaně a odboru rozvoje města (Urząd Miasta Poznania, Wydział Oświaty - zástupce ředitele odboru Wiesław Banaś, Wydział Rozwoju Miasta - Agnieszka Susicka), podrobně pak s problematikou inkluze v podmínkách konkrétních škol a obecněji v podmínkách polského školství, a to v návaznosti základního vzdělávání na předškolní a střední vzdělávání a s koncepcí mimoškolních aktivit a uměleckého vzdělávání a s aktuálními projekty v oblasti inovativních vzdělávacích procesů.

  • Název v anglickém jazyce

    New trends in school leadership and school facilities in Poland from the point of view of inclusion

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the workshop was to get acquainted with the current development trends in teaching technology, school equipment and development of educational programs and application of the results of the research project Special needs of pupils in the context of the Framework Education Program for Basic Education (MSM0021622443) in comparison with the Czech and Polish educational system. Taking into account the current issues of education and training, the participants were introduced to the basic systemic issues of education in Poland during a workshop with pedagogues and leadership of the lyceum in Wroclaw (Liceum Ogólnoksztalace Nr XII in Boleslawa Chrobrego we Wroclawiu), with the teachers and leaders of elementary schools in Poznań (Szkoła Podstawowa nr 75 in Poznań, Poland) and Gniezno (Szkoła Podstawowa nr 3 in Šwietego Wojciecha, Czarnieckiego 7, Gniezno), with teachers and leadership of the pre-school educational establishment in Poznań (Przedszkole nr 74 im Misia Uszatka, Kazimierza Wielkiego 19/21, Poznań), and representatives of the Education Department of the City of Poznan and the City Development Department (Urząd Miasta Poznania, Wydział Oświaty - Deputy Director Wiesław Banaś, Wydział Rozwoju Miasta - Agnieszka Susicka), detailed inclusion in the context of specific schools and more generally in the conditions of Polish education, in the visit basic education in pre-school and secondary education and with the concept of extracurricular activities and artistic education and with current projects in the field of innovative educational processes.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Wroclaw, Poznaň (Polsko)

  • Stát konání akce

    PL - Polská republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    54

  • Počet zahraničních účastníků

    12

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce