Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - výzkumná zjištění po provedení intervence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100072" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100072 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - výzkumná zjištění po provedení intervence
Popis výsledku v původním jazyce
Fenomén interkulturality vstupuje v dnešním globalizujícím se světě do všech rovin kurikula výuky cizích jazyků. Dosavadní výzkumná zjištění akčního výzkumu, jenž se zabývá projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy dokazují, že rozvíjení interkulturní komunikační kompetence lze do výuky zapojit, v praxi jej podnítit a následně vyhodnocovat. Poster představuje projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence identifikované v korpusu sestaveném a analyzovaném po provedení intervence, jež byla v rámci výzkumu realizována.
Název v anglickém jazyce
Intercultural Communicative Compentece Development in Writing in English – Research Outcomes of the Post-Intervention Phase
Popis výsledku anglicky
The phenomenon of interculturality penetrates into all levels of the foreign-language curriculum in the contemporary globalised world. Existing research outcomes of action research, which deals with intercultural communicative competence development manifestations in writing in English in the nith grade at lower secondary school, prove that intercultural communicative competence may be developed in the teaching-learning process, stimulated in practice and consequntly evaluated. The poster introduces intercultural communicative competence development manifestations identified in a corpus compiled and analysed after the phase of intervention which was implemented within the research.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů