Reflektivní kompetence a její vliv na rozvoj DZO u studentů učitelství anglického jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F17%3A00100188" target="_blank" >RIV/00216224:14410/17:00100188 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reflektivní kompetence a její vliv na rozvoj DZO u studentů učitelství anglického jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je představit konceptualizaci a způsob operacionalizace reflektivního uvažování, jak byly použity pro výzkum reflexe a DZO u studentů učitelství anglického jazyka, včetně seznámení s kategoriálním systémem, metodami sběru dat a metodami analýzy. V rámci výzkumných zjištění poukážeme na možné korelace obou zkoumaných entit (reflexe a DZO).
Název v anglickém jazyce
Reflective competence and its impact on the construction of PCK in student teachers of English
Popis výsledku anglicky
The aim of the presentation is to introduce the way in which reflective thinking was conceptualized and operationalized in our research into reflection and PCK in student teachers of English, including information on the system of categories, methods of data collection and methods of analysis. Within the research findings, possible correlations between the two entities studied will be pointed out.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů